مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-09سياسي

نظام پاسخگویی را در شهرستان رودسر راه اندازی می کنیم


فرماندار رودسر، با بیان اینکه نظام پاسخگویی را در شهرستان راه اندازی خواهیم کرد، ادامه داد: شورای اطلاع رسانی شهرستان رودسر نیز فعال خواهد شد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه نظام پاسخگویی را در شهرستان راه اندازی خواهیم کرد، ادامه داد: شورای اطلاع رسانی شهرستان رودسر نیز فعال خواهد شد.

محمد حیدری امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و دانایی افکار عمومی از طریق رسانه ها، اظهار کرد: هم موازین دینی و هم قانون اساسی جمهوری اسلامی برای اصحاب رسانه جایگاه ویژه ای را قائل هستند.

وی رسانه را یک ابزار برای خبرنگار دانست و افزود: خبرنگاران باید نسبت به محیط بین المللی و ملی و منطقه ای و محلی عالم باشند تا بتوانند پیام های مثبت و منفی را از دل تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی روز استخراج و به جامعه منتقل و افکار عمومی را راهبری کنند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه خبرنگاران صرفا وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده ندارند و باید راهبری افکار عمومی را انجام دهند، گفت: یکی از وظایف اصلی مسئولان ارتباط با رسانه هاست، زیرا باید خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانیم.

حیدری با اشاره به دو رسالت رسانه ها، عنوان کرد: رسانه هم باید از طرف افکار عمومی مطالبه گری کند و هم باید خدمات نظام و اقدامات ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پاسخگویی را در شهرستان رودسر راه اندازی می کنیم

نظام پاسخگویی را در شهرستان رودسر راه اندازی می کنیم